pelik giler bdk ny dy klo kacau org mcm chat atw msj
peah......bkn men ayt fuh....klh ahli falsafah.....
tp yg plik yea bile jmpe bdk yg dy msj atw chat fulamak
bukan men pemalu ap jenis pnye orng la bdk 2
tp dy jd pemalu bile jmpe pompuan j klo laki
bole thn la......hehe ^_^
No comments:
Post a Comment